Administratie


Huishulpen administratie

Huishulpen heeft een gratis digitaal administratiesysteem voor haar aangesloten dienstverleners. Deze wijzigt automatisch het formaat naar computer, tablet of mobiele telefoon. Zo heb je altijd je administratie en gegevens bij de hand. Met je unieke inlog kom je in je eigen persoonlijke omgeving.

Gegevens:

  • Persoonlijke gegevens
  • Contracten Huishulpen
  • Jaaropgave

Uren

  • Uren registratie per klant per dag
  • Uren sjabloon (vult automatisch de vaste uren in)
  • Overzicht verwerkte uren 

Financieel

  • Factuur overzicht betaald
  • Factuur overzicht openstaand
  • Melding betalingsherinnering ouder
  • Jaaroverzicht

Downloads

  • Contracten klanten
  • Documenten
  • Verklaring Omtrent Gedrag

De kosten voor dit pakket;
GRATIS

Huishulpen belastingaangifte

Huishulpen heeft voor haar aangesloten hulpen een extra aanvullend belastingaangifte pakket. Met dit pakket word je volledig ont zorgt met minder administratie waardoor meer tijd voor je opvang. De Huishulpen belastingaangifte wordt gekoppeld aan je Huishulpen administratiesysteem.

De klant facturen worden automatisch ingevuld als omzet. Je kunt met je mobiele telefoon een foto maken van de kassabon waarna deze digitaal wordt opgeslagen. Er is een persoonlijke helpdesk om je te ondersteunen.

PAKKET 1: ONLINE-ADMINISTRATIE EN HELPDESK 

Zelfstandig administratie voeren op het online-administratiepakket Ideaal voor hulpen die onder begeleiding de administratie zelfstandig willen verzorgen. Je verzorgt dan zelf de aangifte inkomstenbelasting. 

Als je weinig administratieve ervaring heeft, maar wel zelf digitaal kosten kunt registeren, dan hebben wij voor je het administratiepakket speciaal voor hulpen ontwikkeld. Eenvoudig en makkelijk. Wij controleren op verzoek je bijgehouden online-administratie.  

  • Toegang tot het online-administratiepakket Huishulpen aangifte
  • Onlinepakket (overal bereikbaar met Windows PC, MAC, IPad, Android tablet of mobiele telefoon) 
  • Automatisch boeken van de maandelijkse omzet/ factuur ouder.
  • Handmatig invoeren van omzet van de overige gastouderbureaus.
  • Handmatig invoeren en digitaal opslaan van maandelijkse kosten en investeringen.
  • Op verzoek controle van de voortgang van de administratie.
  • Helpdesk (voor alle fiscale en administratieve vragen). 
  • Digitale Excel-documenten voor gewerkte uren.
  • Begeleiding bij de inschrijving KvK.  
  • Nieuwsbrieven met tips & adviezen.

De kosten voor het online-administratiepakket bedragen ex. btw:    

  • Maandelijkse kosten € 11,50 per maand (op te voeren als onkosten)
  1. Jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting voor ZZP’er € 190,00 
  2. Jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting voor niet ZZP’er € 150,00 

Meerprijs: aangifte inkomstenbelasting particulieren voor partner € 26,50

 

PAKKET 2: ONLINE-ADMINISTRATIE, HELPDESK EN JAARLIJKSE AANGIFTE INKOMSTENBELASTING 

Zelfstandig administratie voeren op het online-administratiepakket en jaarlijks opstellen van de jaarstukken en verzorgen en indienen van de (winst)aangifte inkomstenbelasting. 

Je ontvangt alle onderdelen van pakket 1 en wij verzorgen daarnaast voor je de jaarstukken en aangifte inkomstenbelasting (eventueel ook voor je partner). 

Werkwijze:  

  • Nadat je administratie is gecontroleerd, stellen wij de jaarstukken op. 
  • Je ontvangt van ons een lijst met noodzakelijke documenten voor de aangifte inkomstenbelasting, welk je kunt verzamelen en aan ons kunt mailen/opsturen.
  • Vervolgens verzorgen wij je winstaangifte inkomstenbelasting. Als je partner een aangifte inkomstenbelasting voor particulieren heeft, verzorgen wij tegen een meerprijs ook zijn/haar belastingaangifte. Voordat de aangifte(s) digitaal wordt ingediend, mailen wij je deze ter controle en goedkeuring. Indien gewenst verzorgen wij een toelichting.

De kosten voor pakket 2 bedragen ex. btw (online-administratiepakket en winstaangifte inkomstenbelasting): 

  • Eenmalig financiële opstartkosten € 65,00
  • Maandelijkse kosten € 11,50 per maand 
  1. Jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting voor ZZP’er € 190,00 
  2. Jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting voor niet ZZP’er € 150,00 

Meerprijs: aangifte inkomstenbelasting particulieren voor partner € 26,50

 

PAKKET 3: VOLLEDIG UITBESTEDEN VAN DE ADMINISTRATIE EN BELASTINGZAKEN  

Speciaal voor hulpen met weinig of geen administratieve ervaring of gastouders die graag alle administratieve werkzaamheden willen uitbesteden. 

Als je geen administratieve ervaring of affiniteit met administraties hebt, is dat geen enkel probleem. Wij nemen met dit pakket voor je de complete administratie uit handen. Het enige dat je hoeft te doen is bonnetjes, rekeningen etc. in een ordner op te bergen. Lekker overzichtelijk en makkelijk. Wij regelen de rest en je hebt er verder geen omkijken meer naar.  

Het Complete Pakket: 

  • Het verwerken van de complete administratie van de gastouder.
  • Het verzorgen van de jaarstukken, de winstaangifte Inkomstenbelasting en eventueel de aangifte inkomstenbelasting particulieren van de partner. 
  • Helpdesk (voor fiscale en administratieve vraagstukken) 
  • Periodieke nieuwsbrieven met financiële tips & adviezen 

De kosten voor het ‘complete pakket’ bedragen ex. Btw:  

  • Eenmalig financiële opstartkosten € 65,00  
  • Maandelijkse kosten compleet verzorgde administratie € 25,00 per maand.

 

  1. Jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting voor ZZP’er € 190,00 
  2. Jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting voor niet ZZP’er € 150,00

Meerprijs: aangifte inkomstenbelasting particulieren voor partner € 26,50

Huishulpen ondersteund haar aangesloten hulpen met bovenstaande optionele en voordelige administratie pakketten in samenwerking met een erkent en aangesloten administratie en belastingkantoor. Met een goede administratie kan je tot wel duizenden euro’s besparen. Alle bovengenoemde prijzen zijn exclusief btw en op te voeren als onkosten voor hulpen.