Werken als Administratie Hulp


Wil je graag anderen helpen met de Administratie? Huishulpen is er voor drukke gezinnen, kleine huishoudens, zelfstandig wonende senioren, mantelzorgers, mindervaliden, Als administratie hulp help je mensen in de buurt met administratieve taken.

Je kunt je werkzaamheden voor Huishulpen combineren met ander werk, studie, naast je pensioen en met je gezin.

 

      

Wat zijn de werkzaamheden als Administratie hulp?

De werkzaamheden overleg je met de klant. De werkzaamheden die vallen onder administratie zijn;

  • Ordenen van administratie
  • Rekeningen sorteren
  • Planning maken
  • Samen betalingen uitvoeren
  • Archivering
  • Administratie overdracht

 

     

Waarom werken bij Huishulpen?

  • Uurloon minimaal € 16,50 (inclusief vakantiedagen, vakantiegeld en kortverzuim)
  • Je bepaalt zelf je werkdagen en de uren die je werkt
  • Je werkt minimaal 2 uren per klant
  • Je werkt volgens de Regeling dienstverlening aan huis
  • Je wordt uitbetaald door Huishulpen

 

Afbeelding met tekst, illustratie

Automatisch gegenereerde beschrijving     

Wat vragen wij van jou?

Dat je;

  • Netjes en secuur werkt
  • Zelfstandig werkt en ziet wat er moet gebeuren
  • Vriendelijk bent
  • Betrouwbaar bent
  • Een VOG hebt of wilt aanvragen

 

     

Solliciteren bij Huishulpen

Je vult het sollicitatieformulier in. Op dit formulier geef je de diensten aan waarvoor je beschikbaar wilt zijn. Het bsn nummer en bankrekeningnummer hoef je niet in te vullen. Dit is pas nodig als we de overeenkomst gaan opmaken voor je eerste klant. Na de aanmelding ontvang je vacatures uit de buurt.

 

 Klik HIER om het sollicitatieformulier in te vullen